Hoofdpagina

Gezocht,

Zwart/wit en kleuren foto’s van de spaarnekerk in zijn vroegere glorie waarbij zo ook interne foto’s.

Tevens (oud) fotomateriaal van de stad Haarlem en omstreken.

Dit gelieven zonder kosten, indien gewenst wordt de naam en mogelijk de website van de gever bij de foto’s vermeld.

Contact, fotomateriaal en of informatie kunt u sturen naar,

Sloop Spaarnekerk, Spaarnekerk heeft een unieke verzameling dia’s overgenomen van de heer J. Joosten aangaande de sloop van de kerk.

Panorama foto’s, Dankzij de heer W.Bergsma die hobbymatig fotograaf is zijn er foto’s toegestuurd.

De meeste zijn gefotografeerd van af de overkant van het Spaarne, waaronder ook 2 fraaie panorama foto’s

Deze zijn op 24 aug 2008 gemaakt en wij hebben er een panorama foto van gebruikt als boven header voor onze Spaarnekerk website.

Uiteraard kon Spaarnekerk.nl het niet laten om de Spaarnekerk terug te plaatsen op zijn plekje zo dat het beeld betreft skyline met de Spaarnekerk enigszins weer tot leven komt.

De originele skyline foto en de meerdere foto’s zijn toegevoegd in de fotomap Nieuwbouw en omgeving.

Tram, Bus Haarlem, Album toegevoegd met unieke foto’s die over de tram gaat die ooit heeft gereden in Haarlem.

Deze verzameling foto’s zijn te danken aan de heer Ton de Jong die bereid was om wat van zijn verzameling te delen op onze Spaarnekerk.nl web.

Meer hier over zie onze pagina Foto’s, Haarlemse Tram.

Trouw album, Album toegevoegd met unieke trouwfoto’s.

Vele zijn er getrouwd in de Spaarnekerk, waarbij deze bijzondere dag in het leven niet vergeten mag woorden.

Gelukkig zijn er bezoekers die dit beeld met u willen delen, zodat u als bezoeker kan mee genieten van deze bijzondere dag waarbij de Spaarnekerk zijn bijdragen aan mee leverden.

Deze album kan u bekijken via deze link , en of uiteraard via de albums menu die aan de rechter zijde is.

Altijd leuk om te zien hoe men creatief omgaat met het fotomateriaal van uit de Spaarnekerk albums.

Zo ook een met een nick naam eiksid heeft een leuke compilatie gemaakt en op YouTube geplaatst.

Zie hier onder het resultaat.

Bron: YouTube

Voor meer fotomateriaal zie de Spaarnekerk albums

Veel plezier met onze Spaarnekerk website,

Van en voor geïnteresseerden over de Spaarnekerk en zijn omgeving in Haarlem